Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Nyt kun puhutaan selostajista ja asiantuntijoista niin nostan Juha Järvenpään edelleen esiin. Aivan järjettömän hyvä näissä hommissa oli sitten studioisäntänä tai selostajana. Tullut mun lemppari selostaja näistä. Toivon että tää Ruudun tiimi pitää tiukasti kiinni että jatkaa useita vuosia näissä hommissa.

Nyt kun puhutaan selostajista ja asiantuntijoista niin nostan Juha Järvenpään edelleen esiin. Aivan järjettömän hyvä näissä hommissa oli sitten studioisäntänä tai selostajana. Tullut mun lemppari selostaja näistä. Toivon että tää Ruudun tiimi pitää tiukasti kiinni että jatkaa useita vuosia näissä hommissa.
Hyvä on hänkin! Ruutu löytänyt hyvää porukkaa tekemään pesislähetyksiä.

Ruudussa on hyviä uusia selostajia.

Tosin.

Nyt Ylellä Sami-Petteri Kivimäki selostajaparineen on noita Ruudun heppuja edellä melkein kuus-nolla.

Kivimäki on tosin varmaan Suomen paras. Ainakin ulosanti on 9,5/10 ja asiaosaaminen 10/10.

Voi olla että Tokkari vähän yrittää "kouluttaa" uutta selostajaa. Mutta nyt on jo hyvä ja pelejä vaan lisää alle, niin kehittyy entisestään. Ja ainahan se hetken kestää, että uudella parivaljakolla löytyy kemia keskenään ja oppivat toistensa tyylin.
Mulla on vähän sama tunne mutta eiköhän tuokin ajan kanssa korjaannu.

Ruudussa on hyviä uusia selostajia.

Tosin.

Nyt Ylellä Sami-Petteri Kivimäki selostajaparineen on noita Ruudun heppuja edellä melkein kuus-nolla.

Kivimäki on tosin varmaan Suomen paras. Ainakin ulosanti on 9,5/10 ja asiaosaaminen 10/10.
Kivimäki on hyvä, mutta veikkaan että hänellä ei olisi aikaakaan tai haluakaan olla päätoiminen kommentaattori. Käy kommentoimassa nämä muutamat Ylen ottelut. Tai mistä minä tiedän, mutta varmaan on muita työkiireitä.

JoMa-AA pelissä ei selostaja edes yrittänyt peittää murrettaan:"männöökö takkoo läpi". Oli hänellä voimakkaat JoMa-lasit yllään vaan ei anneta sen häiritä. Onni Hirvosen nosti jo ennen ylösnousemusta arvoon arvaamattomaan, eikä siinä erehtynyt. Pisteet molemmille.

Enpä ole aiemmin Simon Kirin kotipelejä katsonut. Tänään SiKi-PuMu, asiantuntevat selostajat, pallua lyötiin taivahalle. Oli seura satsannut lähetykseen, mainoskatkoja ym. Hyvin pysyi mukana, kuka lyömässä, mitä kentällä tapahtuu. Toistekin Kirin pelejä katson.

Enpä ole aiemmin Simon Kirin kotipelejä katsonut. Tänään SiKi-PuMu, asiantuntevat selostajat, pallua lyötiin taivahalle. Oli seura satsannut lähetykseen, mainoskatkoja ym. Hyvin pysyi mukana, kuka lyömässä, mitä kentällä tapahtuu. Toistekin Kirin pelejä katson.
Samaa mieltä. Hyvin hoidettu lähetys selostusta myöten Simossa. Ja pelisilmää siinäkin mielessä että Mäkelän loukkaantumistilanteessa laitettiin mainokset pyörimään eikä kuvaa kentältä vaikka tilanne fanikamerassa kaukana takakentällä olikin.

Simon Kirin pelissä oli hyvin hommansa hoitavat ja asiantuntevat selostajat. Äänen säädöissä vähän hiottavaa. Itse en meinannut erottaa selostajien ääntä kenttäkuuluttajan äänestä.

Ei ihan turhaan SiKi sarjan kärjessä ole, osoittaa kyllä seuran toiminnasta jotain, kotiottelu varmaan tapahtuma kylässä, joka saa yleisön liikekannalle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.