Voitaisko jo rikkoa tämä hiljaisuuden retriitti ja ryhtyä odottamaan julkaistavaa joukkuetta?
No just...Arvostan Ramboa kovasti.sarjan paras lukkari kiinnitetty. Hyvä tästä vielä tulee 👍
Kyllähän Surakan saapuminen Siipen lautaselle on kulttuuritapaus jos mikä. Surakka jo yksin nostaa Siipen seudun kiinnostavimmaksi joukkueeksi 2025. No ei, leikki leikkinä. Ihan yhtä hyvin saattaa Schroderus saapua Joensuusta Siipeen nostelemaan. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Siipe on aina ollut, ja tulee aina olemaan, seudun kiinnostavin joukkue.Kyllähän Rambon paluu lautaselle on ehdottomasti kulttuuritapaus. Rantanen yksin nostaa saapumisellaan PuPen Kuopion seudun kiinnostavimmaksi joukkueeksi Ykköspesiksessä -25.
Sarkasmi voi olla joillekin liian vaikeaa ymmärtää...Kyllähän Surakan saapuminen Siipen lautaselle on kulttuuritapaus jos mikä. Surakka jo yksin nostaa Siipen seudun kiinnostavimmaksi joukkueeksi 2025. No ei, leikki leikkinä. Ihan yhtä hyvin saattaa Schroderus saapua Joensuusta Siipeen nostelemaan. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Siipe on aina ollut, ja tulee aina olemaan, seudun kiinnostavin joukkue.
Ompiko siellä Jumalan selän takana jo unohtunut lukutaitokin? Oman pienen pohdinnan jälkeen ollaan puijon foorumeilla :3 mutta kyllä me ymmärretään, älä huoli.Kyllähän Surakan saapuminen Siipen lautaselle on kulttuuritapaus jos mikä. Surakka jo yksin nostaa Siipen seudun kiinnostavimmaksi joukkueeksi 2025. No ei, leikki leikkinä. Ihan yhtä hyvin saattaa Schroderus saapua Joensuusta Siipeen nostelemaan. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Siipe on aina ollut, ja tulee aina olemaan, seudun kiinnostavin joukkue.
Täältä maakunnan ulkopuolelta katsellen SiiPen kannattajille on äkkikäännöksellä tapahtunut vuosisadan mielenmuutos. Henkselit paukkuu nyt sitä kovempaa, mitä enemmän saadaan uutisia ei-OKP-pelaajien tulosta SiiPeen. Vielä äskettäin oli hyvin tärkeää, että pelataan Oman Kylän Pojilla.Kyllähän Surakan saapuminen Siipen lautaselle on kulttuuritapaus jos mikä. Surakka jo yksin nostaa Siipen seudun kiinnostavimmaksi joukkueeksi 2025. No ei, leikki leikkinä. Ihan yhtä hyvin saattaa Schroderus saapua Joensuusta Siipeen nostelemaan. Itse asiassa sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Siipe on aina ollut, ja tulee aina olemaan, seudun kiinnostavin joukkue.
Luulen, että olet ymmärtänyt jotain väärin, kun kirjoitat "oli hyvin tärkeää, että pelataan Oman Kylän Pojilla". Mutta niin moni muukin. 🤦🏼♀️😅Täältä maakunnan ulkopuolelta katsellen SiiPen kannattajille on äkkikäännöksellä tapahtunut vuosisadan mielenmuutos. Henkselit paukkuu nyt sitä kovempaa, mitä enemmän saadaan uutisia ei-OKP-pelaajien tulosta SiiPeen. Vielä äskettäin oli hyvin tärkeää, että pelataan Oman Kylän Pojilla.
PuPen tiedotteessa Siilinjärvelle siirtymistä kutsutaan loikkaamiseksi, mitenkähän sujui rajan ylitys.
Luulisi siellä metropolialueella edes sen verran maailmanmenosta ymmärrettävän, että jos Pupen viestiketjussa olevaan viestiin halutaan vastaus lähettää, niin se vastausviestikin on lähetettävä Pupen ketjuun. Kyllä tänne viestejä mahtuu, vaikka sisältäisivät toisesta seurasta asiaa tai jopa sarkasmia tai ei. Ihan lepo vaanOmpiko siellä Jumalan selän takana jo unohtunut lukutaitokin? Oman pienen pohdinnan jälkeen ollaan puijon foorumeilla :3 mutta kyllä me ymmärretään, älä huoli.
Itselleni "oman kylän pojilla" pelaaminen ei ole koskaan ollut mikään itseisarvo, mutta ihan mukava bonus kuitenkin. Menestys on kuitenkin lopulta se, joka katsojia eniten kiinnostaa, ja siksi ainakin itse toivon, että Siipe lähtisi rohkeasti kartoittamaan enemmänkin muualta saapuvia, joukkueeseen sopivia pelaajia.Täältä maakunnan ulkopuolelta katsellen SiiPen kannattajille on äkkikäännöksellä tapahtunut vuosisadan mielenmuutos. Henkselit paukkuu nyt sitä kovempaa, mitä enemmän saadaan uutisia ei-OKP-pelaajien tulosta SiiPeen. Vielä äskettäin oli hyvin tärkeää, että pelataan Oman Kylän Pojilla.
PuPen tiedotteessa Siilinjärvelle siirtymistä kutsutaan loikkaamiseksi, mitenkähän sujui rajan ylitys.