Kyllä työntekijästä työnantaja pääsee eroon jos hän ei tee mitään mitä varten hänet on palkattu. Myös Tampereella
Kyllä pääsee Tampereella eroon, mutta se maksaa myös Tampereella pesäpallossakin. Se on v%##mainen tuo laki Suomessa.
Kyllä työntekijästä työnantaja pääsee eroon jos hän ei tee mitään mitä varten hänet on palkattu. Myös Tampereella
Näin pienenä ei-valitettavasti-offtopicina harmittaa tuo Puputin asema. Ei pitkän linjan lajilegendan ja joukkueen kapteenin pitäisi joutua ryöpytykseen, mikä on seuran johdon ja hankinnan välinen.
Itse olin vähän miten Puputti suhtautuu, onkin itse pyytänyt.Puoli vuotta sitten pohdimme, miten Puputti suhtautuu Kohosen tuloon. Vastaus, hiukan yllättäväkin, saatu.
Varmasti tarinoita on useampia ja totta kai tuo on vain Kohosen kertomaa. Mutta lähinnä nuo viestit olivat mielenkiintoisia, jotka ovat kiistatonta faktaa. (Vaikka täällä joku taisi jo epäillä hakkereita ja muokkauksia yms.) ja yksi kuvakin oli tuossa haasteessa.Kannattaa muistaa että kaikki mitä on haasteessa on vain Kohosen kertomaan.Olen kuullut myös toisen version mihin itse uskon ja on ihan erilainen.
Kyllä tehdystä työstä tietysti maksetaan ja se mitä on sovittu irtisanomistapauksen palkasta. Myös TampereellaKyllä pääsee Tampereella eroon, mutta se maksaa myös Tampereella pesäpallossakin. Se on v%##mainen tuo laki Suomessa.
Niin ja miksi Kohonen valehtelisi. Tulisi kallis lasku, ei Rauste lähde pilaamaan mainettaan myös. Uskon enemmän Kohosen versioon. Oikeus sen päättäköön.Varmasti tarinoita on useampia ja totta kai tuo on vain Kohosen kertomaa. Mutta lähinnä nuo viestit olivat mielenkiintoisia, jotka ovat kiistatonta faktaa. (Vaikka täällä joku taisi jo epäillä hakkereita ja muokkauksia yms.) ja yksi kuvakin oli tuossa haasteessa.
Hyvä että pyytänyt katsomaan sopimuksen tarkasti kun ollut viikko aikaa jonka sitten allekirjoitti.Nämä löytyivät FB:stä, olisi tuo koko hakemuskin mielenkiintoista lukea.
Ei ihme, että jotkut suuret kalat uivat muualle. Pesispiirit ovat pienet.Se kun oman seuran miesten edustusjoukkueen kapteeni ei luota oman seuran johtoon ja varoittelee uusia työntekijöitä tästä kertoo kyllä seuran toiminnasta kaiken oleellisen.
Melkoista pelleilyä, kun Manse PP:n valtuuttama sopimusneuvottelija ei itse tiedä tai ei ole tietävinään, mitä sopimuspaperissa lukee. Tämä asettaa koko Manse PP:n johdon erikoiseen asemaan, kuka tai ketkä muuttivat lupaillun 2+2 sopimuksen lopulta muotoon 1+2? Ei ihme että luottamuspula Kohosen ja seuran välillä alkoi jo sopimuksen allekirjoittamistilaisuudessa.H: "Mitä siihen allekirjoitettuun paperiin lopulta tuli? Siitä lähdetään, että viisi vuotta nyt alkuun puikoissa! "
Pidättäydytään nyt totuudessa kuitenkin, eikä keksitä omia juttuja mistään suorista lähetyksistä.Voidaanko olla varmoja, että Kohosen etukäteen saama kappale oli sama, joka hänen eteen annettiin suorassa lähetyksessä allekirjoitettavaksi.?
Olisiko 120 000 syytä?Niin ja miksi Kohonen valehtelisi. Tulisi kallis lasku, ei Rauste lähde pilaamaan mainettaan myös. Uskon enemmän Kohosen versioon. Oikeus sen päättäköön.
Kuten Kohosen omat sanat, että jokaisessa paperissa lukee sopimuksensa olevan yksivuotinen? 🙂@Artsi n liittämät todisteet K11 K12 K13 ja myös sen jälkeiset näyttävät siltä, et jotain enemmänkin kuin sana vastaan sana on olemassa. Siis tätä pääsääntöisesti kommentoitua kahden vuoden sopimusta tarkoittaen.
Juuri näin, kyllä tässä saagassa se valehtelijan osa löytyy vastapuolelta.Niin ja miksi Kohonen valehtelisi. Tulisi kallis lasku, ei Rauste lähde pilaamaan mainettaan myös. Uskon enemmän Kohosen versioon. Oikeus sen päättäköön.
Miten voitu muuttaa kun on ollut vaan 1+2 joka on ollut Kohosella viikon kotonaMelkoista pelleilyä, kun Manse PP:n valtuuttama sopimusneuvottelija ei itse tiedä tai ei ole tietävinään, mitä sopimuspaperissa lukee. Tämä asettaa koko Manse PP:n johdon erikoiseen asemaan, kuka tai ketkä muuttivat lupaillun 2+2 sopimuksen lopulta muotoon 1+2? Ei ihme että luottamuspula Kohosen ja seuran välillä alkoi jo sopimuksen allekirjoittamistilaisuudessa.
Hmm. Sen verran Kohosta tiedän, että hankala osaa kyllä olla. Mutta valehtelija ei ole tai joku hakkeri, joka väärentelis viestejä. Puhumattakaan, että palkkais jonkun hakkeroimaan viestejä. Kaveri on niin old school kuin voi olla.Pidättäydytään nyt totuudessa kuitenkin, eikä keksitä omia juttuja mistään suorista lähetyksistä.
Olisiko 120 000 syytä?
Ja Rauste - kuten jokainen juristi - on hävinnyt lukemattoman määrän juttuja. Kuten myös voittanut. Rauste saa liksansa joka tapauksessa.
Kuten Kohosen omat sanat, että jokaisessa paperissa lukee sopimuksensa olevan yksivuotinen? 🙂
Ok. Tästä oli siis joku varma tieto? Eli alunperin on koko ajan puhuttu vain yhden vuoden sopimuksesta, sopimus ollut Kohosella viikon tarkastettavana ja Kode tullut sitten tiedotustilaisuuden jälkeen eri ajatuksiin.Miten voitu muuttaa kun on ollut vaan 1+2 joka on ollut Kohosella viikon kotona