Miestä ei itseään kiinnostanut jatkaa Tampereella. Haastattelussakin sanoi, ettei ole kotiutunut Tampereelle. Loppukauden peliesitysten perusteella olisi kyllä ansainnut jatkon Mansessa.Nisu Niemen jatkosopparin sähläys oli karmea munaus Mansen johdolta. Nisu olisi noussut samaan tapaan kulttipelaajaksi mansesterissa kuin Joensuussakin ja olisi toiminut hienona soihdunkantaja pesiskulttuurin nousussa nääsvillessä. Miksi ihmeessä asia onnistuttiin sössimään noin????
Nisu Niemen jatkosopparin sähläys oli karmea munaus Mansen johdolta. Nisu olisi noussut samaan tapaan kulttipelaajaksi mansesterissa kuin Joensuussakin ja olisi toiminut hienona soihdunkantaja pesiskulttuurin nousussa nääsvillessä. Miksi ihmeessä asia onnistuttiin sössimään noin????
Mitä nyt on sössitty? Ei yhtään mitään. Ei ole kovin suurta pulaa kotiuttajista ensi kaudenkaan Mansen joukkueessa.
Ja Nisu nyt, kaikista hyvistä puolistaan huolimatta, ei ole mikään pesiskulttuurin lähettiläs, kun herrasta ei saa kahta sanaa enempää irti missään tilanteessa.
Ensin toteat, ettäs karmea munaus - ja hetken päästä kyselet miten sössittiin..? - No joo, tällaisiahan nämä sivut ovat pullollaan.Nisu Niemen jatkosopparin sähläys oli karmea munaus Mansen johdolta. Nisu olisi noussut samaan tapaan kulttipelaajaksi mansesterissa kuin Joensuussakin ja olisi toiminut hienona soihdunkantaja pesiskulttuurin nousussa nääsvillessä. Miksi ihmeessä asia onnistuttiin sössimään noin????
Sanoo mies, joka oli pihalla kuin lumiukko Nisun siirrosta. Hupiukko!Ensin toteat, ettäs karmea munaus - ja hetken päästä kyselet miten sössittiin..? - No joo, tällaisiahan nämä sivut ovat pullollaan.
Kerroppa hoopo missä kohtaa erehdyin? - Silloin kun kirjoitin tilanteen, niin nimeä ei ollut minkään seuran papereissa. - Suotta nimittelet, koska olen ollut ajan hampaalla koko ajan.Sanoo mies, joka oli pihalla kuin lumiukko Nisun siirrosta. Hupiukko!
Löydätkö paljonkin yhtäläisyyksiä Kimistä ja Nisusta?Ei muuten tahdo saada Kimi Räikkösestäkään, mutta kaveri on silti ihan legenda omassa lajissaan. Ja Suomessahan on aina arvostettu ihmisiä jotka eivät höpise turhia... Niemi on legendaarinen pelaaja omalla jurolla tavallaan ja kyllähän sen peleissä huomasi ettö on yleisön suosikki.
Löydätkö paljonkin yhtäläisyyksiä Kimistä ja Nisusta?
Ihan missä tahansa lajissa niitä soihdunkantajia ovat ne äänekkäimmät ja itsevarmimmat esiintyjät.
Millä tapaa pesäpallon asemaa Tampereella voisi ajaa pelaaja, jota media ei vahingossakaan koskaan jututa, joka ei itse koskaan tuo itseään esille ja jolla ei ole mitään some-näkyvyyttä?
Ja siis ei yhtään mitään Nisua vastaan, ja mielelläni olisin hänet ensi kaudellakin Mansen joukkueessa nähnyt. Mutta täytyy nyt myös huomioida ketä on uusina pelaajina tulossa ja minkälaista roolia Niemelle olisi ollut ensi kauden joukkueessa tarjolla, millaista palkkaa hänelle siitä olisi pitänyt maksaa ja onko sellaisessa järkeä.
Taustoista en tiedä pätkääkään eikä juuri kiinnostakaan. Minun mielestäni Nisu on vaan niin kovan luokan kotiuttaja, että ihmetyttää, jos parempia korvaajia löytyy jonoksi asti. Ensi kauden Mansen joukkueen kotiuttajajokerista ei hajuakaan. Ei edes siitä, onko sellaista. Toki joukkueessa on kotiutusvoimaa rutkasti numerolla pelaavillakin. Aika usein joukkueilla on kuitenkin ihan jokeri kotiuttamista varten. Ilmeisesti sitten joku kovempi kuin Nisu on tulossa. Kiintoisaa....Sä varmaankin tiedät tämänkin asian taustat? Ja sen, mitä Joensuussa tapahtui. Ja kun vielä ottaa huomioon sen, mitä tapahtuu Mansessa ensi kaudella sen soihdunkantamisen ynnä muun suhteen. Kai sitä joukkueen kokonaisuutta pitää kuitenkin vähän miettiä. Vai pitääkö?
Kukaan ei oo kyllä mistään jonosta puhunut sun lisäksi. Mutta siinä sä toki oot oikeassa, että ihan lyöjäjokerikin pitää olla. Mutta jo nykyinenkin pelaajatilanne taitaa olla sellainen, että kaksi lyöjäjokeria olisi liikaa. Niinkuin itsekin sanoit, numerolla pelaavissakin on kotiutusvoimaa aika lailla. Ja mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että Mansen käyttämä jokerikolmikko on ominaisuuksiltaan yksi parhaista, johtuu toki siitä, että siinä oli monipuolisuusihme Lauri Kivinen. Joillekin joukkueille voi sopia kahdenkin lyöjäjokerin käyttäminen, mutta Manselle se ei ainakaan tällä, eikä ensikaudellakaan olisi ainakaan mun mielestä paras vaihtoehto. Joten kyllä mä lopuksi taidan olla sitä mieltä, että tuo Nisun siirto voikin olla hyvä vaihtoehto kaikille osapuolille.Taustoista en tiedä pätkääkään eikä juuri kiinnostakaan. Minun mielestäni Nisu on vaan niin kovan luokan kotiuttaja, että ihmetyttää, jos parempia korvaajia löytyy jonoksi asti. Ensi kauden Mansen joukkueen kotiuttajajokerista ei hajuakaan. Ei edes siitä, onko sellaista. Toki joukkueessa on kotiutusvoimaa rutkasti numerolla pelaavillakin. Aika usein joukkueilla on kuitenkin ihan jokeri kotiuttamista varten. Ilmeisesti sitten joku kovempi kuin Nisu on tulossa. Kiintoisaa....
Juffa, ei tule jokeriksi, vaan kenttäpelaajaksi !Ai niin Ruuska. Mutta eikös hän halua pelata lukkarina? Kieltämättä Ruuska on mailassa huippuluokkaa... Ja jos tyytyy jokerin hommaan. Tuskin sentään Puttea jokeriksi pistetään!
OK, voi tuossa sitten pointtia ollakin 😅
... no miten ??Perttu vaan lukkariks.sitten näätte miten käy
Juffa, ei tule jokeriksi, vaan kenttäpelaajaksi !