No mutta katsokaas, kilpailusäännöissä kielletään tällaiset mekaanisetlaitteet. Omilla äänihuulilla saa sitten töräytellä, pl. peliä häiritsevät huudot kuten"väärä" "alas" yms.Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ? Se onkin sitten mielenkiintoinen juttu tosiaan että torvet ei kuulu katsomoon,mutta siellä voi olla ihan torvena huutelemassa .
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ?
Itse en Alajärven peliä seurannut niin ratkesiko se peli siihen kun joku sai lyödä 4 lyöntiä ? Se onkin sitten mielenkiintoinen juttu tosiaan että torvet ei kuulu katsomoon,mutta siellä voi olla ihan torvena huutelemassa .
No ei se siihen ratkennut, vaikka neljäs lyönti toikin juoksun. Risto vaan purkaa turhautumistaan.
Eikai se siihen ratkennut. Merkillä pantavaa oli kuitenkin juuri, että tällä "neljännellä" lyönnillä tuli juoksu. SiiPe voitti kotarin 1-3.
Antaahan tuo kyllä aihetta miettiä, jos kuopiolaiset olisivat jääneet kahteen juoksuun. Ei olisi keltasinisillä ollut ehkä niin paljon painetta ja mailan puristusta kotiutuskisaan lähdettäessa.
Ei tosiaan saa (-:Mitä Piuhola sanoi tuossa ihan lopussa keltaisiin kortteihin? Ei saa selvää.
Toi kyllä loppui kummallisesti kesken Haimin kommenttien, hm.