Mieleeni tuli aloittaa tälläinen henkisen puolen ketju. Vastatakseni omaan kysymykseeni mieleeni tulee hakematta Mansen Juha Puhtimäki, jonka käytös ja esiintyminen on mielestäni erinomaista sekä kentällä, että kentän ulkopuolella. Olen myös lukenut positiivisia kommentteja Kankaanpään Mailan Sami Mikkolanahosta, jonka joku kirjoittaja kuvasi olevan "monella tapaa esimerkillinen". Mansen Henri Puputti vaikuttaa myös hyvältä vaikka en kovin hyvin häntä tunne. Kuitenkin fiksun oloinen mies ja erinomainen pelaaja.
Entä onko muita? Onko Tuomas Jussila hyvä roolimalli? Kertokaa mielellään ehdotuksianne ja ne voi mielellään perustella lyhyillä argumenteilla.
Entä naisten puolella? Onko siellä hyviä roolimalleja? Onko Janette Lepistö hyvä roolimalli? Tai joku muu?
Ajattelin aloittaa tälläisen ketjun koska hyvinä roolimallina oleminen on mielestäni erittäin tärkeää. Nuoret katsovat kokeneita pelaajia ylöspäin ja heidän pitää vastata huutoon. Ugh, olen puhunut.
Entä onko muita? Onko Tuomas Jussila hyvä roolimalli? Kertokaa mielellään ehdotuksianne ja ne voi mielellään perustella lyhyillä argumenteilla.
Entä naisten puolella? Onko siellä hyviä roolimalleja? Onko Janette Lepistö hyvä roolimalli? Tai joku muu?
Ajattelin aloittaa tälläisen ketjun koska hyvinä roolimallina oleminen on mielestäni erittäin tärkeää. Nuoret katsovat kokeneita pelaajia ylöspäin ja heidän pitää vastata huutoon. Ugh, olen puhunut.