Supervuoro Verkkolehti »

Keskustelua moderoinnista

Ensinnäkin miksi et raportoi ylläpidolle jos siellä Kipan ketjussa käy joku provosoimassa? En ymmärä mikä tää salaliittoteoria on että vain Mansen ketjussa provoviesteihin reagoidaan kun olen nähnyt monessa muussa ketjussa ihan samanlaisa provovaroituksia mitä Mansen ketjussa.

Olisko ihan syynä se että Mansen ketjussa noi provot raportoidaan ylläpidolle, sieltä sitten tulevat katsomaan ja antamaan mahdollisen varoituksen. Tuo on noin 5-10 sekunnin homma. Ainakin minä olen raportoinut aika monta viestiä.
Kiitos ilmoituksesta. Näin on kyllä toimittu. Ja ei mansen ketjussa on täysin omat säännöt, ei voi verrata. Kaikki tietää sen.

Niin, sinäkin oot saanut armon monta kertaa kun haukut Mansea "omassa" ketjussasi. Sitten heti alkaa ahdistaa, kun joku Jomafani käy hyvällä mielellä avautumassa Kiteen langalla🤔🙈
Voi toveri. Kuten ylläpito on maininnut, niin omassa ketjussa muista saa vapaammin puhua, mutta muiden fanit ei saa tulla provosoimaan toisen ketjuun. (aikamoista tekstiä mansen ketjussa on myös muista joukkueista) Minä olen saanut mansen ketjussa sen takia parin viikon bannit. Ihmettelen vain miksi säännöt eivät kaikille ole samoja. Mutta sen minkä olen oppinut, niin muiden ketjuihin en mene provoamaan.

Tsemppiä

Kiitos ilmoituksesta. Näin on kyllä toimittu. Ja ei mansen ketjussa on täysin omat säännöt, ei voi verrata. Kaikki tietää sen.
Kuten Mietaa sanoisi: ”Perkele että minulle ei kerrottu!” Yritin kyllä etsiä niitä Mansen topikin erillissääntöjä, mutta ei löydy mistään.

On toi nyt aika naurettavaa itkua mistään Mansen topikin omista säännöistä. Ihan samanlailla hyvin herkästi on keltaisia ja punaisia kortteja viuhunut muiden joukkueiden kausitopikeissa. Kokemusta on.

Mutta huvittavaa tää jatkuva itku toki on seurata tälleen sivusta. Itse olen kokeillut sellaista systeemiä että en mene kommentoimaan, kritisoimaan, provosoimaan tai vittuilemaan muiden hiekkalaatikoille. Ja kokemuksesta voin kertoa että on toiminut kohtuu hyvin. Selviää paljon vähemmillä varoituksilla ja pelikielloilla.

Ja se on Manse, ei manse.

Kuten Mietaa sanoisi: ”Perkele että minulle ei kerrottu!” Yritin kyllä etsiä niitä Mansen topikin erillissääntöjä, mutta ei löydy mistään.

On toi nyt aika naurettavaa itkua mistään Mansen topikin omista säännöistä. Ihan samanlailla hyvin herkästi on keltaisia ja punaisia kortteja viuhunut muiden joukkueiden kausitopikeissa. Kokemusta on.

Mutta huvittavaa tää jatkuva itku toki on seurata tälleen sivusta. Itse olen kokeillut sellaista systeemiä että en mene kommentoimaan, kritisoimaan, provosoimaan tai vittuilemaan muiden hiekkalaatikoille. Ja kokemuksesta voin kertoa että on toiminut kohtuu hyvin. Selviää paljon vähemmillä varoituksilla ja pelikielloilla.

Ja se on Manse, ei manse.
Osittain oikeassa osittain väärässä. Oikeassa olet, että mihinkään ei ole kirjoitettu erillissääntöjä.
Väärässä taas olet, en pelkästään minä, vaan moni muu on täällä kyllä maininnut, että miten tiukasti mansen ketjussa puututaan kirjoituksiin verrattuna muihin ketjuihin missä on myös provoa. Yleensä semmoisia asioita ei välttämättä huomaa, mistä itseä "suositaan". Jos tilanne olisi toisin päin, niin mahdollisesti tilanteen huomaisit. Mutta turha tästä kai on enempää puhua, kun ei tilanteet siitä miksikään muutu. Ja olen ottanut sinusta myös mallia, että en sano pahaa muissa ketjuissa vaan mahdollinen kritisointi tapahtuu oman joukkueen ketjussa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.