Viimeksi muokattu:
Lohella näyttää ainakin tällä hetkellä olevan ihan hupijoukkue ensi kauden Ykköseen.
Selkeästi heikompi materiaali, kuin viime kaudella Suomensarjassa.
Voisin lyödä pienen vedon, että Lohen Ykkösen yleisökeskiarvo on pienempi kuin Kiri2020:n suomarin otteluiden keskiarvo.
Palataan asiaan yv:nä sitten, kun kausi 2021 runkosarjan osalta on taputeltu. Näin julkisesti ehdotan, että jos @Tonnin Kala on oikeassa, maksan hänelle kausikortin Lohen peleihin kaudelle 2022. Jos minä olen oikeassa, @Tonnin Kala maksaa minulle kausikortin Kiri2020:n peleihin kaudelle 2022.Otan vedon vastaan. Ehdota panoksen suuruutta yv:llä.
Palataan asiaan yv:nä sitten, kun kausi 2021 runkosarjan osalta on taputeltu. Näin julkisesti ehdotan, että jos @Tonnin Kala on oikeassa, maksan hänelle kausikortin Lohen peleihin kaudelle 2022. Jos minä olen oikeassa, @Tonnin Kala maksaa minulle kausikortin Kiri2020:n peleihin kaudelle 2022.
Rajaan yleisökeskiarvot runkosarjapeleihin, joten Lohen mahdollisia karsintasarjapelejä säilymisestä Ykkösessä eikä Kiri2020:n mahdollisia karsintapelejä noususta Ykköseen lasketa mukaan. Onko säännöt OK?
Heh...Tonnin Kala häviää saletisti tuon vedon.
Kirillä tulee olemaan 100% varmuudella sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä, jotka nostaa rajusti yleisökeskiarvoa.
Esim S-Pankin kortilla "ilmaiseksi koko perhe peliin" ainakin tulee olemaan ja vähintäänkin vapaalippuja avokätisesti jakelevat monet muutkin sponsorit tähän päälle.
Lohella tuollaisia sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä ei ole ikinä ollut.
Samoin. Minulla sympatiat vahvasti Lohen puolella.Tätä vetoa itsekin jännityksellä seuraan.
Minulla on sympatiat lievästi Kirin puolella toisin kuin @Stanislaw:lla. Korona-aikana ilmaispelit ovat utopiaa, kun edes tuomarikorteilla ei pääse vapaamatkustajaiksi.Kirillä tulee olemaan 100% varmuudella sponsoreiden tarjoamia ilmaispelejä, jotka nostaa rajusti yleisökeskiarvoa.
Liitytkö @ARNO vedonlyöntiin, mihin @Tonnin Kala ja minä ryhdyimme? Jos tulet mukaan vedonlyöntiin, sääntöjä pitää varmaan harkita uudelleen.Lohi vetää kyllä ensi kesänä isommat katsojaluvut. Viime kesä oli hieno. Nuo sponsoripelit ei kyllä vedä mitään isoja massoja JKLssä ellei olla superissa. Koskenharjun tunnelma kantaa 2021 mutta Kiri2020 tulee seuraavilla kausilla rinnalle ja ohi, siitä rakentuu miespesiksen kärkiseura K-S:een. Ei voi mitään, näin se vaan menee.
Kiitos tarjouksesta @Viuhkamies 😁 mutta lyön vielä palloa mieluummin kuin vetoa. Kannatan kyllä laajasti keski-suomalaisen pesäpallon etenemistä ja toivon että molemmat voittavat 💪Liitytkö @ARNO vedonlyöntiin, mihin @Tonnin Kala ja minä ryhdyimme? Jos tulet mukaan vedonlyöntiin, sääntöjä pitää varmaan harkita uudelleen.
Jep. Nyt alkaa viime kauden kokoonpano olla Ville Kotroa lukuunottamatta kasassa. Voi olla niin, että Superin karsintoihin ei ole asiaa.Hyvä soppari Lohelle👍
Jep, porukka suunnilleen tuossa. Aika nuori ja tasainen porukka ja hyvä niinpäin. Treeni Lohella Muilu&co johdolla on tehokasta. Ei tosiaan ihan ykkösen yläkastiin mennä mutta tasaiseen keskikastiin voi yltää, jos hyvin keppiin osuu. Koskenharju on paha paikka vieraalle. Ykkösessä näyttää tulevan myös aika heikkoja ryhmiä, joilta pisteet pitäisi ottaa. Ikaalinen voi myös toisena nousijana yllättää, kuuluvat saaneen hyviä soppareita.Jep. Nyt alkaa viime kauden kokoonpano olla Ville Kotroa lukuunottamatta kasassa. Voi olla niin, että Superin karsintoihin ei ole asiaa.