Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kirittäret 2022

Kiinnostavaa asiassa on vain se, mikä pelaajan nimi on. Helpompi lukea kokoonpanoja, pöytäkirjoja ja tilastoja. Muuten asia ei todellakaan kuulu kenellekään.
Ei kuulukaan, mutta joitakin se asia kiinnostaa. Myös Mikko on poistanut yhteiskuvat. Ja se ei meille kuulu miksi ovat eronneet se on heidän asiansa. Ja ehkä tuo pelaajan sukunimi nähdään kun hallipelit alkaa.

Ei kuulukaan, mutta joitakin se asia kiinnostaa. Myös Mikko on poistanut yhteiskuvat. Ja se ei meille kuulu miksi ovat eronneet se on heidän asiansa. Ja ehkä tuo pelaajan sukunimi nähdään kun hallipelit alkaa.

Kyllähän näillä palstoilla on keskusteltu pelaajien parisuhteista ennenkin, miksi ero olisi tabu jota ei saa mainita. Varsinkin, jos tuollainen sattuisi pelikauden aikana, olisi todennäköistä että se heijastuisi myös suorittamiseen kentällä.

Kyllähän näillä palstoilla on keskusteltu pelaajien parisuhteista ennenkin, miksi ero olisi tabu jota ei saa mainita. Varsinkin, jos tuollainen sattuisi pelikauden aikana, olisi todennäköistä että se heijastuisi myös suorittamiseen kentällä.
En sanonut, että se minua haittaisi. Ja minulla ei ole tietoa pelaajien yksityis asioiden ero syiden purkamisesta täällä kokemusta, tämä on ensimmäinen. Mutta se ei oikeasti kuulu tänne miksi he ovat eronneet mielestäni se ei kuulu tänne, joku yksityisyyden suoja.

Itse asia tuli varmaan selväksi, mutta sen syvällisemmin pelaajien yksityiselämän detaljeja ei tarvinne alkaa perata foorumilla.

Eihän tässä kukaan detaljeja ole kysynytkään eikä kukaan ole edes arvailuja tapahtuneen syistä esittänyt. Kunhan vaan on todettu, että joukkueessa on pelaaja, jonka sukunimi on vaihtunut.

Eihän tässä kukaan detaljeja ole kysynytkään eikä kukaan ole edes arvailuja tapahtuneen syistä esittänyt. Kunhan vaan on todettu, että joukkueessa on pelaaja, jonka sukunimi on vaihtunut.
Juuri näin. Ja kävin itse katsomassa ja on se vaihtunut. Pelaaja kulkee sitte jatkossa Ojaniemi. Ei ainakaan kentällä sukunimen vaihdos otteita huononna.

Niin no. Itse olet ainakin nuuskinut IG-tilejä ja kirjoitellut, että yhteiset kuvat ovat kadonneet sekä spekuloinut, mikä vaikutus asialla (tarkoitatko avioeroa vai nimenmuutosta?) on pelaamiseen tai olisi, jos olisi tapahtunut pelikauden aikana. Tuskin ainakaan sukunimen vaihdoksella on kovin suurta vaikutusta pelaamiseen, kun harvemmin sitä omaa selkäänsä tulee tuijoteltua.

Niin no. Itse olet ainakin nuuskinut IG-tilejä ja kirjoitellut, että yhteiset kuvat ovat kadonneet sekä spekuloinut, mikä vaikutus asialla (tarkoitatko avioeroa vai nimenmuutosta?) on pelaamiseen tai olisi, jos olisi tapahtunut pelikauden aikana. Tuskin ainakaan sukunimen vaihdoksella on kovin suurta vaikutusta pelaamiseen, kun harvemmin sitä omaa selkäänsä tulee tuijoteltua.
Miten niin nuuskinut, saa sitä ihmetellä kuvat hävinnyt. Ei siinä väärä ole. Ja ei varmaan omaa selkää tuu tuijoteltua katsojien tulee.

Miten niin nuuskinut, saa sitä ihmetellä kuvat hävinnyt. Ei siinä väärä ole. Ja ei varmaan omaa selkää tuu tuijoteltua katsojien tulee.
Minä kutsuin nuuskimiseksi ja sinä ihmettelyksi. Vain hiuksenhieno ero. :) Jos pysytään faktoissa ja puhutaan vain nimenmuutoksesta, eihän siihen tarvita mitään kuvien selailua?

Minä kutsuin nuuskimiseksi ja sinä ihmettelyksi. Vain hiuksenhieno ero. :) Jos pysytään faktoissa ja puhutaan vain nimenmuutoksesta, eihän siihen tarvita mitään kuvien selailua?
Totta. Kyllähän se pelkällä katsomisella riittää, jos sukunimen vaihdos on tullut sillä siisti. Mutta joidenkin se on pakko päästä purkamaan eri tavalla. Ajattelematta, että siinä olisi ehkä saattanut olla jotain väärää.

Onko varma, että liittyy tuohon juttuun suoraan vai oliko mukana peittelemässä keissiä? Jos jompikumpi, niin varmaan jälkimmäinen, koska veti normaalisti kauden loppuun ja uutisessa puhutaan ko. predatorin irtisanomisesta.

E: Löysinkin mielenkiintoisen vanhan uutisen Feran sivuilta. Sain ehkä vastaukseni.

Viimeksi muokattu:
Tuotahan spekuloitiin aikoinaan Naisten Superpesis 2015 ketjussa. Itsekin ilmeisen tietämättömänä kommentoin asiaa. Sieltä löytyy myös linkki Seppälän sen aikaiseen twiittiin.

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.