Kiinnostavaa asiassa on vain se, mikä pelaajan nimi on. Helpompi lukea kokoonpanoja, pöytäkirjoja ja tilastoja. Muuten asia ei todellakaan kuulu kenellekään.Juoruakat jauhaa...
Ei kuulukaan, mutta joitakin se asia kiinnostaa. Myös Mikko on poistanut yhteiskuvat. Ja se ei meille kuulu miksi ovat eronneet se on heidän asiansa. Ja ehkä tuo pelaajan sukunimi nähdään kun hallipelit alkaa.Kiinnostavaa asiassa on vain se, mikä pelaajan nimi on. Helpompi lukea kokoonpanoja, pöytäkirjoja ja tilastoja. Muuten asia ei todellakaan kuulu kenellekään.
Ei kuulukaan, mutta joitakin se asia kiinnostaa. Myös Mikko on poistanut yhteiskuvat. Ja se ei meille kuulu miksi ovat eronneet se on heidän asiansa. Ja ehkä tuo pelaajan sukunimi nähdään kun hallipelit alkaa.
En sanonut, että se minua haittaisi. Ja minulla ei ole tietoa pelaajien yksityis asioiden ero syiden purkamisesta täällä kokemusta, tämä on ensimmäinen. Mutta se ei oikeasti kuulu tänne miksi he ovat eronneet mielestäni se ei kuulu tänne, joku yksityisyyden suoja.Kyllähän näillä palstoilla on keskusteltu pelaajien parisuhteista ennenkin, miksi ero olisi tabu jota ei saa mainita. Varsinkin, jos tuollainen sattuisi pelikauden aikana, olisi todennäköistä että se heijastuisi myös suorittamiseen kentällä.
Itse asia tuli varmaan selväksi, mutta sen syvällisemmin pelaajien yksityiselämän detaljeja ei tarvinne alkaa perata foorumilla.
Juuri näin. Ja kävin itse katsomassa ja on se vaihtunut. Pelaaja kulkee sitte jatkossa Ojaniemi. Ei ainakaan kentällä sukunimen vaihdos otteita huononna.Eihän tässä kukaan detaljeja ole kysynytkään eikä kukaan ole edes arvailuja tapahtuneen syistä esittänyt. Kunhan vaan on todettu, että joukkueessa on pelaaja, jonka sukunimi on vaihtunut.
Niin no. Itse olet ainakin nuuskinut IG-tilejä ja kirjoitellut, että yhteiset kuvat ovat kadonneet sekä spekuloinut, mikä vaikutus asialla (tarkoitatko avioeroa vai nimenmuutosta?) on pelaamiseen tai olisi, jos olisi tapahtunut pelikauden aikana. Tuskin ainakaan sukunimen vaihdoksella on kovin suurta vaikutusta pelaamiseen, kun harvemmin sitä omaa selkäänsä tulee tuijoteltua.Eihän tässä kukaan detaljeja ole kysynytkään eikä kukaan ole edes arvailuja tapahtuneen syistä esittänyt. Kunhan vaan on todettu, että joukkueessa on pelaaja, jonka sukunimi on vaihtunut.
Miten niin nuuskinut, saa sitä ihmetellä kuvat hävinnyt. Ei siinä väärä ole. Ja ei varmaan omaa selkää tuu tuijoteltua katsojien tulee.Niin no. Itse olet ainakin nuuskinut IG-tilejä ja kirjoitellut, että yhteiset kuvat ovat kadonneet sekä spekuloinut, mikä vaikutus asialla (tarkoitatko avioeroa vai nimenmuutosta?) on pelaamiseen tai olisi, jos olisi tapahtunut pelikauden aikana. Tuskin ainakaan sukunimen vaihdoksella on kovin suurta vaikutusta pelaamiseen, kun harvemmin sitä omaa selkäänsä tulee tuijoteltua.
Minä kutsuin nuuskimiseksi ja sinä ihmettelyksi. Vain hiuksenhieno ero. Jos pysytään faktoissa ja puhutaan vain nimenmuutoksesta, eihän siihen tarvita mitään kuvien selailua?Miten niin nuuskinut, saa sitä ihmetellä kuvat hävinnyt. Ei siinä väärä ole. Ja ei varmaan omaa selkää tuu tuijoteltua katsojien tulee.
Totta. Kyllähän se pelkällä katsomisella riittää, jos sukunimen vaihdos on tullut sillä siisti. Mutta joidenkin se on pakko päästä purkamaan eri tavalla. Ajattelematta, että siinä olisi ehkä saattanut olla jotain väärää.Minä kutsuin nuuskimiseksi ja sinä ihmettelyksi. Vain hiuksenhieno ero. Jos pysytään faktoissa ja puhutaan vain nimenmuutoksesta, eihän siihen tarvita mitään kuvien selailua?
Mikä juttu? Mennyt multa ohi.Mitenköhän tuo urheilulehden juttu vaikuttaa kirittärien ensi kesän suunnitelmiin? 🤔
Mikä juttu? Mennyt multa ohi.