Supervuoro Verkkolehti »

Jyväskylän Kiri 2025

Viestejä
334
Sopimustilanne (saa täydentää):

Juho Matola 2027
Ville Vierimaa 2027
Niklas Moilanen 2027
Lasse Saraluoto 2027
Taneli Lassila 2027
Elias Elonheimo 2027
Lauri Vuollo 2025 + 2026
Atte Brandt 2025
Luukas Poutanen 2025
 
Viestejä
5,219


 
Viestejä
485
Sitä näköjään käydään haukkumassa omat lähtevät pelaajat. Näin naapurissa. Tuleekohan ketään tilalle? 😃
En tiedä ketä haukkumisella tarkoitit, mutta ainaan itse en ole Pöyryä pitänyt häävinä kopparina/vaihtajana ikinä Lohessa.
Muistaakseni olen sen joskus ennenkin täällä sanonut.
Näköjään uudessa seurassa ajatellaan eri tavalla, kun 3v sopimuksen iskivät kouraan.
No ensi kesänä tuo nähdään, onko pojasta vieläkään kuoriutunut keskitasoa parempaa kopparia.
Jos Roopelle on kaavailtu numeroa 3 hihaan, niin pudotus Matikasta on melkoinen...
 
Viestejä
3,945
En tiedä ketä haukkumisella tarkoitit, mutta ainaan itse en ole Pöyryä pitänyt häävinä kopparina/vaihtajana ikinä Lohessa.
Muistaakseni olen sen joskus ennenkin täällä sanonut.
Näköjään uudessa seurassa ajatellaan eri tavalla, kun 3v sopimuksen iskivät kouraan.
No ensi kesänä tuo nähdään, onko pojasta vieläkään kuoriutunut keskitasoa parempaa kopparia.
Jos Roopelle on kaavailtu numeroa 3 hihaan, niin pudotus Matikasta on melkoinen...
Eihän ykkösestä kukaan pysty sitä roolia täyttää yks yhteen. Vai tuleeko joku mieleen? Olis pitänyt ottaa setelitukko kouraan ja lähteä naaraamaan superin joukkueiden ykköskärjen vaihtajista korvaajaa. Tuskin sellaiseen on varaa.
 
Viestejä
568
Hyvä vaan että tulee kilpailua pelipaikoista niin ulkona kuin sisällä. Pöyryn on paikkansa lunastettava, kun ei hankinnat varmaan tähän jää...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös