Aika avata uusi ketju.
Alkuviikosta tulossa lisää sopimusuutisia.
M MatikkaAlkuviikosta tulossa lisää sopimusuutisia.
Taitaa olla Roope Pöyry, joka on palaamassa Jyväskylän ykkösseuraan.M Matikka
Eikö Kirittäret pelaa enää Superia?Taitaa olla Roope Pöyry, joka on palaamassa Jyväskylän ykkösseuraan.
Pöyry palaa Kiriin!
Kiimingin Urheilijoiden kasvatti, edelliset kaksi kautta Tourujoen yläjuoksulla Lohi-kalaparvea ihastuttanut Roope Pöyry palaa Jyväskylän Kiriin kolmivuotisella sopimuksella!jklkiri.fi
Oikeasti tämä ei ollut edes mikään varsinainen menetys Lohelle 😁Kiri ilmeisesti näkee Pöyryssä jotain sellaista mitä me muut emme näe.
En tiedä ketä haukkumisella tarkoitit, mutta ainaan itse en ole Pöyryä pitänyt häävinä kopparina/vaihtajana ikinä Lohessa.Sitä näköjään käydään haukkumassa omat lähtevät pelaajat. Näin naapurissa. Tuleekohan ketään tilalle? 😃
Ei tässä ketään haukuta. Pöyry on ihan hyvä pelaaja, mutta jokseenkin yllättävä värväys Kiriltä.Sitä näköjään käydään haukkumassa omat lähtevät pelaajat. Näin naapurissa. Tuleekohan ketään tilalle? 😃
Eihän ykkösestä kukaan pysty sitä roolia täyttää yks yhteen. Vai tuleeko joku mieleen? Olis pitänyt ottaa setelitukko kouraan ja lähteä naaraamaan superin joukkueiden ykköskärjen vaihtajista korvaajaa. Tuskin sellaiseen on varaa.En tiedä ketä haukkumisella tarkoitit, mutta ainaan itse en ole Pöyryä pitänyt häävinä kopparina/vaihtajana ikinä Lohessa.
Muistaakseni olen sen joskus ennenkin täällä sanonut.
Näköjään uudessa seurassa ajatellaan eri tavalla, kun 3v sopimuksen iskivät kouraan.
No ensi kesänä tuo nähdään, onko pojasta vieläkään kuoriutunut keskitasoa parempaa kopparia.
Jos Roopelle on kaavailtu numeroa 3 hihaan, niin pudotus Matikasta on melkoinen...
No onhan tuossa vielä sellainenkin mahdollisuus, et Matikka jatkaa edelleen esim jokerina tai toisella pelipaikalla...Nousuhaaveet voi nyt tosiaan Kirin osalta kuopata Pöyryn hankinnan myötä.
Tai sitten Pöyry hankittiin sieppariksi ja numeroksi kahdeksan. Kyllä tässä nyt taitaa katkeruus puskea läpi Tourujoen rannoilta.No onhan tuossa vielä sellainenkin mahdollisuus, et Matikka jatkaa edelleen esim jokerina tai toisella pelipaikalla...
Eikö Matikka kelpaisi enää koppariksi Kiriin?No onhan tuossa vielä sellainenkin mahdollisuus, et Matikka jatkaa edelleen esim jokerina tai toisella pelipaikalla...