Supervuoro Verkkolehti »

Juha Puhtimäen joukkue 2025: Puna-Mustat

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
28
Itse eniten uskon PuMu-huhuun, sen verran monesta paikasta sitä kuullut, samoin sisäpiiritietoa eri seuroissa ollut likkeellä.
 
Viestejä
28
Myös PuMu-JoMa farmisopimus kuulostanut vaihtoehdolta, olisi mahdollista täten pelata molemmissa joukkueissa.
 
Viestejä
28
Sen verran olen seurannut, puhtimäki sekä rättö tykkäilleet pumun päivityksistä. Juha kyseli myös FBssä mistä näkisi PuMun pelejä
 

LBC

Viestejä
4,250
Pumu. Mukana menee n. 5 Superissa pelannutta äijää, joilla ei syystä tai toisesta ole ylimmän sarjatason pelipaikkaa ensi kaudelle.

Myös PuMu-JoMa farmisopimus kuulostanut vaihtoehdolta, olisi mahdollista täten pelata molemmissa joukkueissa.
No nuo!
Joma voisi hakea tarvittaessa sarjajyriä farmistaan ja akatemia vetäisi suomaria.
 
Viestejä
87
Veikkaan Pumu, kun sarjanousu varmistui ja niin vahvat huhut. En vaan silti ymmärrä. Samalla superin kärkilukkari statukselle voi heittää hyvästit myös tulevaisuudessa. Putten Iässä ei haeta vauhtia enää uralle sarjatasoa alempaa. Rauhalliset seikat painaa vain ja ainoastaan. Jomaan ei ole menossa.
 
Viestejä
780
Sinänsä KeKi voisi olla vaihtoehto, jos Jussilan kanssa haluaisivat jälleen kerran vielä olla nostamassa joukkuetta yhdessä kohti mestaruutta. Mansen ja JoMan tapaan.
 
Viestejä
87
Sinänsä KeKi voisi olla vaihtoehto, jos Jussilan kanssa haluaisivat jälleen kerran vielä olla nostamassa joukkuetta yhdessä kohti mestaruutta. Mansen ja JoMan tapaan.
Tämä on toinen vaihtoehto kyllä. Ja toivon että Superissa pysyisi,olipa seura mikä tahansa.
 
Viestejä
805
Sinänsä KeKi voisi olla vaihtoehto, jos Jussilan kanssa haluaisivat jälleen kerran vielä olla nostamassa joukkuetta yhdessä kohti mestaruutta. Mansen ja JoMan tapaan.
Tätä itsekin olen miettinyt. Olisi Salorannan näköinen hankinta.

Toisaalta kuka JoMaan, jos Ville ei siellä kelpaa ja Putte ei mene?

Oma veikkaus on KeKi ja "kerran vielä pojat" Jussilan kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös