Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2025

Ei pysty kun hiukan välillä katsomaan tuota, mutta jos tuo on ollut syvältä tuo pelaaminen viime vuosina, niin suunta on vain huonompaan. Ei oikein löydä sanoja kuinka tuota voisi analysoida.

Oon yrittänyt olla positiivinen. Tuolla pelillä ei pärjää edes divarissa. Ei henkeä, tilanteet puretaan itse, kaveri pääsee kyllä helpolla.
Minäkin olen yrittänyt olla positiivinen ja odottanut ja toivonut, että alkaa pelaajat onnistumaan, mutta sen verran pelejä pelattu, että tämä se taso vaan taitaa olla. Mutta silti pelit katsotaan ja kannustetaan, vaikka kipeää tekee.

Missä rohkeus? Missä yllätyksellisyys?

Esimerkkinä Ville-Veikko Ollin kolmannet lyönnit ajolähdössä. Pallo täytyy pitää maissa, mutta eikö lyöjäjokeri osaa muuta kuin laittaa todella todella helpon pallon? Siihen lisäksi tänään yksi taktinen palo siihen. Se tietysti oli sama ottaa, kun viimeinen lyönti olisi ollut kuitenkin niin antautumislyönti kuin voi olla. Miksei kiertävää näpyä, vartta tai edes todellista haastoa pussinpohjaan?

Näissä peleissä yksikin juoksu on paljon, niin rohkeutta kiitos.

Minäkin olen yrittänyt olla positiivinen ja odottanut ja toivonut, että alkaa pelaajat onnistumaan, mutta sen verran pelejä pelattu, että tämä se taso vaan taitaa olla. Mutta silti pelit katsotaan ja kannustetaan, vaikka kipeää tekee.

Esimerkkinä Ville-Veikko Ollin kolmannet lyönnit ajolähdössä. Pallo täytyy pitää maissa, mutta eikö lyöjäjokeri osaa muuta kuin laittaa todella todella helpon pallon? Siihen lisäksi tänään yksi taktinen palo siihen. Se tietysti oli sama ottaa, kun viimeinen lyönti olisi ollut kuitenkin niin antautumislyönti kuin voi olla. Miksei kiertävää näpyä, vartta tai edes todellista haastoa pussinpohjaan?

Sotkamoa vastaan peli osoitti mikä on joukkueiden ero. Yksi mielenkiintoinen asia oli, että Sotkamon viimeisen lyönnin ratkaisut oli laadukkaita, rohkeita ja kentässä. Meille kolmas lyönti jossain ihan kuusessa tai mummon loikalla linjaan.
Taloudellinen tilanne on vaikea varmaan seuralla, mutta ilman apuja vaikeaa tulee olemaan.
Laakso ja Lattu istuu katsomossa, niin onhan se karua. Kempeleessä toinen jakso oli tasoa millä pärjätään, mutta tällä tasolla ei selvitä.
Ensi keskiviikkona on sitten tämän kauden tähän mennessä tärkein peli, siitä huolella pataan, niin sitten ei hyvä heilu.
Huomenna olen sitten taas positiivisempi.

Miten voi olla?

Kohta alan miettimään onko Hakala ihan kierroksilla vai mitä ihmettä tuo taas oli?
Alkaa vaikuttaa siltä ettei Hakala ole superin tasoa pelinjohtajana. Mutta siis aika keskeisiä juttuja juuri sisäpelissä on ensin tyhmyys: 40-50 prosentin pomputtajilla ei kannata pelata pomppupeliä. Merkkiä ei saada päälle vaan aina pelätään. Kotiutustaktiikka on käytännössä että Ollilla toivotaan että tippuu väliin ja muilla toivotaan toivotaan vielä enemmän että jotain tapahtuu mutta idea puuttuu. Kolmansilla lyönneillä rakaisut järjestään heikkoja. Miten moni muu joukkue, alakastistakin, kykenee tekemään kolmansilla lyönneillä hyviä ratkaisuja pallo kentässä ja maissa? Täysi mahdottomuus meillä.

Ja sitten se 1-2 -tilanne. Mahdoton tehtävä. Kenttää osataan kopittaa tyhjäksi kovin lyönnein ja sitten pallo maissa ratkaisuja kärkimerkein. Siis aivan naurettavan järjettömän tyhmiä kärkimerkkejä aivan vitun paljon. Menee ihan kupu jumiin.

Ja yksi asia on toki mitä on saanut vuosia kirota, mikä silloin 2020 Kitee-tuplassa muistettavasti käänsi kauden huonoon suuntaan ja sen jälkeenkin ollut aika silmiinpistävää. 2 paloa ja tyhjä kenttä. Tilanne saadaan silti tarjotua vastustajalle usein ja ratkaisevat juoksutkin. Saadaanko koskaan itse enää yritystä päälle?

Tuossa säilytystilanteessa Ollin lyönti epäonnistui. Toki yritti 2 puolelle pussinpohjalyöntiä, mutta meni suoraan etumiehelle käsiin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.