Eiköhän se Sami Österlund ole PJ.Mielenkiintoisia nuo huhut Kohosen siirtymisestä Hyvinkään pelinjohtajaksi. En ainakaan itse ole mieltänyt Kohosta pelinjohtajatyyppinä ja paikkahan tietysti olisi heti kovimpia mahdollisia.
Eiköhän se Sami Österlund ole PJ.Mielenkiintoisia nuo huhut Kohosen siirtymisestä Hyvinkään pelinjohtajaksi. En ainakaan itse ole mieltänyt Kohosta pelinjohtajatyyppinä ja paikkahan tietysti olisi heti kovimpia mahdollisia.
Ymmärrän, että pelinjohtajia ei ole ruuhkaksi asti tarjolla, mutta... Ei kai nyt sentään???Eiköhän se Sami Österlund ole PJ.
No kukas se sitten muka onEikä kukaan muukaan täällä arvailtu, jos ei nyt ihan pahasti ohi mennyt
Siinäpä onki hetkeks jännityksen aihetta 😊No kukas se sitten muka on
Minkä viikon torstaina?Torstaina tulee julki, viimeistään.
Ton sana-arvotuksen ratkaisu vaatii ehkä vähän päättelykykyä. RR vanha Tahkon pelaaja itsekkin. Muunmuassa.Taitaa olla hyvin varjeltu salaisuus tämä Tahkon pelinjohtaja. Kukaan ei tunnu tietävän nimeä. Todennäköisesti päätöstä ei ole vielä tehty, muuten nimi olisi jo mainittu.
Vikströminkin tilanne tuntuu olevan auki. Todennäköisesti Viki itse ei ole tehnyt itse päätöstä missä pelaa tai pitääkö välivuoden. Lopettaminen tuntuu epätodennäköiseltä, mutta mahdollisuus sekin on.
Raimo Bragge, Riku Rantanen ja Jarkko Pokela.Kausi 2023 mennään RB (=Rhythm´n´Blues) tahdissa ja ajellaan RR (=Rolls Royce) kakkosvaihteen kyyditsemänä. Sen jälkeen puikkoihin hieman pidemmäksi aikaa JP (=Joka Poika -lehti, jos joku muistaa)
Onhan Tahkossa pelannut myös RB muutama vuosikymmen sitten.Ton sana-arvotuksen ratkaisu vaatii ehkä vähän päättelykykyä. RR vanha Tahkon pelaaja itsekkin. Muunmuassa.
Voipi olla pjKyllä minä sanon, että Toni Kohonen on se Tahkon ensi kauden pelinjohtaja.
Sulla tuntuu noita varmoja vaihtoehtoja olevan enemmänkin🙈Kyllä minä sanon, että Toni Kohonen on se Tahkon ensi kauden pelinjohtaja.
Ainakin tuon verran mutta ei ilmeisesti juuri muuta.Onko Toni ikinä edes johtanut peliä?