Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2023

Mr. Orange

Kyllä kun täällä päin Mäkelästä puhutaan niin kyse on silloin yhdestä ja ainoasta maailman parhaasta Ode Mäkelästä. (y)

Kyllä Otso vielä joskus takas kotiin palaa. Jos ei nyt niin sitten myöhemmin.

Toivottavasti. :)

Kas, pikkasen tylsä toi Saarilehto. Ensin putosi JoMan kokoonpanosta eikä kyllä oikeasti mahtunut kovin hyvin HP:kaan kokoonpanoon mutta nuori pelaaja ja uskon että vielä kehittyy superin pelaajaksi, toivottavasti HP ei hätäillyt. Mutta noissahan on aina kaksi osapuolta.

Pelinjohto on siis auki miesten ykköspesiksen, suomarin ja poikein superin joukkueilta. Saa nähdä mitä huomenna kerrotaan.

Toistaiseksi ykköspesisjoukkueesta lähtijöitä siis Muuruvirta, Vuorela, Paananen ja Saarilehto.

Huomenna nähdään pitääkö paikkansa se että Laakso on allekirjoittanut sopimuksen HP:n kanssa.

Täytyy sanoa että naisten asioista tiedän tai kuulen paremmin. Voi mennä ihan metsään mutta niin monesta paikasta kuullut että pelinjohtaja olisi Mäkinen.

Samaa olen kuullut, mutta en kenenkään seuraan kuuluvan taholta. En ole kyllä kysynytkään. Kauteen sen verta aikaa, että just ja just malttaa odottaa. Ja miksi ne mulle edes moisia kertoisivat?

Saarilehto purki ensi vuoden sopimuksen ilmeisesti jo kesällä. Olen myös kuullut että Mäkistä olisi kysytty viuhkaan, arvaan kuitenkin että huomenna julkistetaan jonkun muun nimi.
Laakson osalta luulen että ennemminkin seura on pohtinut olisiko kannattavaa tehdä koko vuotta koskevaa sopimusta.
Viime kauden pelaajista lähtijät on nyt luultavasti ilmoitettu.

No sithän tää on vain rumpalin pärinää huomiseen asti. Saa nähdä julkistetaanko jo lähes koko joukkue niinkuin naisten joukkueen kohdalla tehtiin vai jääkö paljonkin haku päälle.

Olen sen verta vanhanaikainen, että toivoisin pelinjohdon suhteen 2+1 tyyppistä sopimusta, että saatas jatkumoa miesten puolellekin.

Olen sen verta vanhanaikainen, että toivoisin pelinjohdon suhteen 2+1 tyyppistä sopimusta, että saatas jatkumoa miesten puolellekin.

Tuollainen olis hyvä, tosin jo 1+1 sopparikin olisi edistystä viime vuosina nähtyihin 0,5+0,5 soppareihin nähden.

Mäkinen vois kuulostaa ihan mahdolliselta PJ:ltä kun ei ole Koplankaan valmennukseen ilmoitettu, en jotenkin usko että kovin kauas kotoa lähtee jos hommissa pysyy.

Tuollainen olis hyvä, tosin jo 1+1 sopparikin olisi edistystä viime vuosina nähtyihin 0,5+0,5 soppareihin nähden.

Mäkinen vois kuulostaa ihan mahdolliselta PJ:ltä kun ei ole Koplankaan valmennukseen ilmoitettu, en jotenkin usko että kovin kauas kotoa lähtee jos hommissa pysyy.

no onhan kaksi viimeistä puolikkaaseen jääneet olleet sentään 2,5 ja 1,5 sopimukset, sitä ennen oli kyllä 0,5:n.

Mr. Orange

Uskon Laakson jatkavan. Vaikka hän on ykköskorin miehiä.

Uskon silti.

Tosin on kai hyvä mahdollisuus siihen että jokin suurseura on yyteröinyt Laakson poikkeukselliset ja ylläpysyneet taidot menneeltä kaudelta koetuista hankaluuksista huolimatta.

Silti uskoisin että Laakso jatkaa.

Ilman Laaksoa saattaa olla kujalla koska ei ole ratkaisijaa.

Mikäs siinä eteen.

:oops:

Tosin on kai hyvä mahdollisuus siihen että jokin suurseura on yyteröinyt Laakson poikkeukselliset ja ylläpysyneet taidot menneeltä kaudelta koetuista hankaluuksista huolimatta.
Olisi voinut kuvitella että olisi isosti kerrottu mikäli joku muu "Porukka" olisi sopparin Tonon kanssa tehnyt, mutta eiköhän tänään myöhemmin olla tässäkin asiassa viisaampia...toivottavasti...rummut päriseee....

Mr. Orange

Olisi voinut kuvitella että olisi isosti kerrottu mikäli joku muu "Porukka" olisi sopparin Tonon kanssa tehnyt, mutta eiköhän tänään myöhemmin olla tässäkin asiassa viisaampia...toivottavasti...rummut päriseee....
Saattaisiko olla sen verran iso uutispommi muualla että uutista voisi vähän säästelläkin.

Mutta kyllä on erittäin hyvä mahdollisuus että Laakso on päättänyt valita laadun määrän sijasta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.