Voi sentään! Olen ihan valtavan otettu ja kiitollinen tästä kunniasta.
Pitää se kyllä tunnustaa, että Supervuoro.comista on tullut minulle hyvin tärkeä paikka, jossa on aina viihtyisää ja kiinnostavaa. Erityisen hienoa täällä on pitkän linjan pesistuntijoiden perspektiivi.
Kiitos kaikille teille kivoille kanssakeskustelijoille! Yhtä monista suosikeistani eli @Hakkia lainatakseni: Hyvää syksyä kaikille
!
Ylläpidolle vielä sellainen kaino toive, että minä NIIN mielelläni haluaisin tästä jonkinlaisen kunniakirjan, jonka voisin ylpeänä laittaa seinälle.. Mustavalkoinen A4-printti olisi just hyvä, ei tarvitsisi olla mitään prameaa. Ja @MieVaanille myös viime vuodesta! Ja jollei ylläpito mene bankrottiin, myös muille mitalisijoittuneille. Itse asiassa tämä olisi kirjapalkintoakin moninkertaisesti mieluisampi juttu! Sitäpaitsi Joukaisen lainasin kirjastosta ja Annukka Koskelan Pesis - Opas jännittävän pelin seuraajalle ja harrastajalle minulla jo on!
Niin, ja Ylläpidolle lämmin kiitos Supervuoron pyörittämisestä ja kotoisan ja kivan tunnelman edellytysten luomisesta ja
ylläpitämisestä. (-:
Kontiola